GulHar Bn bugun gittim perinatolojiye Doktor ‘beyincik tarafında kist var, geçede bilir büyüyede bilir, her bebekte oluyor zaten’ dedi Endişelenmeme gerek var mı ? 🥺
balkizinbebegii Arven-Umut sağolasın bugün gittim taramaya zaten çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. ikiliyi yaptırmıştım önceden detaylıd sorun çıkmayınca diğer testlere de ihtiyaç olmadı ☺️
Mehtapkz balkizinbebegii cok skir canm bende 16. Haftandayimda acaba sen perinatljymi gttn yoksa detyli bakn bir doktorami canm