Merhaba kızlar 33 haftalık olduk ve uzun süredir çamaşrımda yuvarlak yuvarlak lekeler görüyorum su gibi. Her kontrolda söyleyim diyorum ama unutuyorum ve suyumda iyi. (Daha geçen salı gittim kontrola) Su olsaydı şimdiye kadar suyumda fark edilmezmiydi? Acaba ter mı, akıntı yoksa bebeğin suyumu? Idrar değil çünkü kokusuz. Açıkcası merak ettim ama bayadır var. Progestan fitilde kullanıyorum geceleri ama o sabah beyaz parçalar ile çıkıyo, benim dediğim gün içinde geliyor.
Yarin doktoruma yazacağım ama fikriniz var mı?