Sinemberkehan öncelikle beslenme şeklini biraz değiştirdim, avokado her gün tükettim, ceviz, kabak çekirdeği, sebzeler, smoothy’ler.. Q10 (400-600 arası dediler ancak ben 400 kullandım), test yaptırarak d ve B12 metilkobalamin, ortalaması epa+dha değeri 3-3.5 Gr olan bir OMEGA 3 (muhakkak ifos 5 yıldız) (ben krilom kullandım), K2 vit, (ben d ile beraber kullandım, MENA kullandım) , c vit, arı sütü/propolis, folik asit (omepa vm kullandım).. ben ekstradan pilates de yaparken lcarnitin kullandım, magnezyum kullandım. Bu arada ben takip ettim, tarifleri gayet tüketilebilir geldi bana embriyologidilbozkurt takip ettim. Her ne kadar bazen umut vaadçisi gibi konuşsalar da yaşa bağlı kaliteyi yükseltmek maalesef ki çok mümkün değil ama sayısı yükseltilebilir. Benden örneğin 14 yumurta toplandı ama sadece 1 embriyomuz oluştu. İkinci opu’da 7 yumurtadan 4 embriyo oluşabildi.