Smyye0303 Seni cok iyi anlıyorum 1 gün bile taşısan onun üzüntüsü cok farklı. Lütfen üzülme ilk önce moralini düzelt kendine zaman ayır. Sonra dene yine. Ben düşük yaptığımı öğrenince cok yıkıldım doktor benimle yarım saat konuştu biraz iyi oldu. Sağlıksız bir gebelik son bulur. Eğer sağlıklı ise sen ne yaparsan yap bir şey olmaz dedi. Bazı anneler düşsün diye gidip ilaç iğne vuruluyormuş ama sağlıklı fetüs olduğu için düşmeyen bile oluyormuş. Sağlıksız bir gebelik olsa doğsa düşünsene onun psikolojisi daha kötü. Her şeyden önce nasip Allah büyüktür. Üzülme. Ben de cok korkuyordum bir şey olur mu yine diye. Ama Allah korusun bir şey olmadı. Dualarım seninle istiyorsan Allah sana da en kısa süre de versin inşallah 🙏🙏🫶 sakın üzülme kendini yıpratma