Smyye0303 Size sorum siz düşük yaptıktan kaç ay sonra hamile kaldiniz.? Düşük sonrası 3 ile 6 ay dedi doktorlar ben muhtemel 1 seneyi bulur diye düşünüyorum doktor kontrolünde planlı bir gebelik için daha sağlıklı bir bebek için 🥺
323832 Smyye0303 doktor 2 ay korun dedi ben 3 ay korundum 4.ay korunmayi biraktim 5.ay hamileydim bu 5 ay icinde folik asit balik yagi ve yumurta gelistirici bi kapsul doktor tavsiyesi ile kullandim 8 haftalik kurtaj olmuştum yaşımda cok genc degil bazi doktorlar ilk adet sonrasi korunma birakilabilir diyor bazilari süre veriyor
1erkekkannesiiii Smyye0303 Aralık ayında düşük yaptım. Nisan ayında gebe kaldım. Düşük sonrası biraz bekledim psikolojimin düzelmesini bekledim sonradan tekrar denedim. Düşük sonrası gebe kalmak daha kolay ve sağlıklı oluyor demişti benim doktorum. Hayırlısıyla güzel haberler ver insallah canım
ArvenMom Smyye0303 doktor kontrolünde değil ama planlıydı eşimle çok istiyorduk Allah’a şükür oldu kalp atışlarını duyduk herşey yolunda puan
Smyye0303 1bade erken düşmüş benimki 14 haftalikti🤦nedenn doktor sana hemen düşün dedi ben onu anlamadim rahmin toparlanması gerekmiyor mu peki hamile kaldinmi hemen
Smyye0303 323832 hmm anladım canım. Mesela bende 1-2 ay kala hamile kalmadan evvel doktora gideyim diyordum ilaç falan verirse diye senin baya erkenden vermiş ilaclarini
1bade Smyye0303 valla kuzu benim küçük oldukları için hemen gebelik tavsiye etti, ama tak diye de olmadı ne yala diyim 1 sene sonra oldu düşük yaptıktan.. Hiçte korunmasız oysa Şuan 7 aydır deniyoruz tık yok Senin belki 14 hafta ya ondan bekle diyebilir
Mbrk0909 Smyye0303 bende 13 haftalıkken düşük yaptım tam 3 ayın sonunda hamile olduğumu ogrendim bende tüm kontrollerimi yaparak ve gebelik önce folik asit kullandim doktor tavsiyesi ile .
Smyye0303 sedamom00 anladım canım bende 1 sene sonra düşünüyorum bakalım 1-2 ay önceden doktora gidiyim diyorum ilaç verirse diye🤦
323832 Smyye0303 tekrar düşündüğüm icin vucut kendini toparlasin dedi belki bu yuzden erken basladi zaten 3 ay korunma suresinde tüm tahlillerimi yaptirdim her ay kontrollerime gittim planli bi gebelikti ayni seyleri yasamamak adina daha tedbirli davrandık
Smyye0303 1bade şuan hala hamile kalamiyormusun doktora gittinmi canim.? Benim bebek büyüktü yine canim suni sanciyla düşük yaptım sagliksizdi bebek. Benim hemen tutmuştu buikinci gebeligimdide birdaha yapmaya korktum
Smyye0303 sedamom00 haa bu düşükten sonra benim kanamam geliyo ama lekeli lekeli çokta değil 2 hafta olacak daha yeni🤦😔
1bade Smyye0303 sorun yok dedi doktor kalabiliyorsan dedi. Benim hemen olmuyor demekki. Ama genetik testlerini vermeni öneririm korkularini ortadan kaldırır
Smyye0303 1erkekkannesiiii inşallah canim❤️ sevindim senin adına canim insan gerçekten çok bunalıma giriyor çok zor çok 🙂 benim 2 hafta oldu düşeli yavrum 14 haftalikti inan korkuyorum hamile kalmaya sağlıksız bebek olunca 😔
Smyye0303 1bade insandan insana değişir canim inşallah en kısa zamanda sende olursun🤍 aynen canim kesinlikle genetik test yaptıracam içimde dert olmasın diyorum 🤦