Merhaba. 3+6 haftalık gebe olduğumu düşünüyorum. Daha test vermedim 3 gün var adetime ama çok merak ediyorum. Yerleşme ağrısı ve kasık ağrısı gibi bişey olmadi. Göğsümde çok şişlik var göğüs ucumda hafif karartilik var. Ve göğüs areolari kabarcık kabarcık olmuş. Test yapmak istiyorum ama tedirginim de adet günümü bekliyorum net belli olsun diye. Sizce gebelik var mıdır çok merak ediyorum.