Oznrcolak 11 haftalik hamileyim. 5 haftalikken kanamam oldu dusuk teklikem vardi rahim agzina yakin oldugu icin progestana basladim kanama durdu. 8haftalikken kontrolde kese alaninda kanama goruldu progestani fitil olarak kullanmaya basladim. 20ekimden bugune kadar hala kahverengi lekelenmelerim oluyor kurumus camurumsu gibi proluton igne oldum doktor dinlenceksin uzan yat dedi surekli elden bisey gelmiyor insallah saglicakla kucagimiza aliriz. Bence doktora gorunun bi nolur nolmaz