Bahar11mucize nur0312 soğan suyu rahmi kistleri temizler hamilstken içilmez neden içmek istiyosunuz ki zaten
deletedmom503 Direk düşük sebebi sogan suyu kesinlikle içmemelisiniz umarım düşürmek icin sormuyorsunuzdur🤔bu soruyu daha once biri sormustu hamileymis idarar yolu iltihabi var icince iyi gelirmi dedi ic dedik bebegi dusurmus meger cocugu istemiyormus umarım oyle degildir sorunuz inanin korktum şu an😔😔
Ayseguls Soğan suyu düşüpe sebep olur. Rahimdeki herşeyi temizler bunu doğurduktan sonra yapın bence. Bu arada kistlere gerçekten iyi geliyormuş
YagizAsyaMom Eskiler düşük yapmak için soğan suyu kaynatırmış hatta ananen 4 çocuğunu soğan suyu ile düşürmüş sizde düşük yapmak istiyorsunuz herhalde bunu sorduğunuzda göre
Aybuke5 nur0312 hayır benim bildiğim soğan kürü düşük yapıyormuş çünkü iltihaplarını felan tamamen atıyomuş ama yine doktora sor canım
Minikjelibonum Çok yazık gerçekten düşürmek için soruyorsanız burda bir çok anne bebeği düşmesin diye aylarca yatıyor aylarca iğne oluyor. Şahsen ben öyleyim çocuk sahibi olmak çok değerli bi olay gerçekten allah isteyen ve anneliği hakedenlere nasip etsin😞😞
nur0312 hayir dusurmek icin degil ilyihap vardir diye yoksa benim ikinci bebegim ilk bebegimi kaybettim almak zorunda kaldim kalbi atmadigi icin vede bu bebegi isteyerek yaptim neden dusureym ki ve bir cay bardagi ictim ya of napcm ben
ozlemkrts Test yaptırmadan iltihap olup olamayacağını nerden bileceksin bizi mi işletiyosunuz ben anlamıyorum ki
nur0312 görümcem ic iltihapin gider dedi normalde iltihap biraz var bende dusueemedim allah kahretmesin 😓
Selim_Alparslan nur0312 görümcen doktor değil canım ki sana bunu ne niyetle söyledi acaba ? İltihap olduğunu da kendi kafandan karar veremezsin kültür yaptırmadan 🙄 çok cahil geldiniz bana ama hayırlısı olsun tek üzüldüğüm şey bebeğiniz
Hazalcakan nur0312 korkma.Doktoruna söyle hemen.Ayaklarını havaya doğru uzat dinlen.Progestan varsa progestan iç.Düşük önleyici ilaç o
Harunnisa nur0312 bendede iltihap var ve dr ilac verdi sogan kürü falan bunlar ne kadar dogal olsa da zararli olabiliyorki bitki caylarinin bile hepsini hamile iken icemiyoruz zarari olabilir diye
Dodoveannesi Çocuk mu kandırıyorsun yoksa kendin mi çocuksun ? anlaşılan düşürmek için içtin ya da düşüresin diye görümcen öyle akıl verdi. iltihaba iyi gelen şeyi doktor söylerdi sana zaten eğer gitmiş olsaydın. Şimdi kanaman durmazsa mecbur gideceksin.
Dodoveannesi Hafizeipek hayır ben kanaması başlamış diye bir şey okumadım 😊 yanlış anlaşılma olmasın. Ama eğer düşük yaparsa evde, herşey olabilir
Minikanne06 Eğer içersen içinde ne var ne yok temizler bebekte dahil buna hiç riske atma canım yazık annesi içme sakın
nur0312 Minikanne06 bi cay bardagi ictim ve doktoruma yazdim crvap vermesini bekliyorum insallh kotu bi sonucla karsilasmam