Nisa3434 Fundayakut Devlet mi orasıda canım 😁 Demek hastaneden hastaneye fark ediyor ben çok isterdim eşim benle girebilsin ama ancak bekleme salonuna kadar 😂
Sun10 Selcan94 keske yani saatlerce sancı çekebilirim eşi insanın en yakını yanında olmaması kadar saçma bişey yok ya 😢
Ceyo93 Sun10 Ankara şehir hastanesinde 17 ay önce doğum yaptım en ve an bilgi veriyorlar açılması var, doğuma alıyoruz, doğum yapmak üzere kıyafet getirin dye sonra doğum yapar yapmaz eşiniz doğum yaptı servise alıyoruz gelin dye çağırıyorlar
Melisasis Hllemralmdg bende Trabzon numunede doğum yapıcam inşallah. Sağlıkla gelsinler de önemli değil