Sun10 bende devlette doğum yapacağım, gecen tecrübeli arkadaşlara sordum, sancı çekerken falan erkek olmuyormuş güvendiğin bir arkadaş ya da anneni al dediler, erkekler kapıda dışarıda falan bekliyormuş, bende çok üzüldüm ama yapacak birsey yok gibi, özelde yapan bir arkadaşım da var oda almadılar dedi yani özelde bile almıyorlar, o bir paket oluyormuş kamera video falan, en azından trabzon da erkek alınmıyor kızlar