Dilekahinzen evet küçükler daha 34 bıtıyo benım yarın 35 e giricem yıne çok şükür bu haftalara gelebılmek sancılarım duzenlı ydı evet ama ben sancı hıssetmıyordum yanı şöyle her zamankı şeylero hıssedıyodum bebek toplanması sertleşme bu yanı bu 1 aydır oluyo zaten algılayamadm neden böyle oldugunu baş geliş benım kasıklarım adet sancısından beter ağrıyo