Ikosefecio 33 34 haftalık hamişler ne durumdasınız her an doğurcakmış gibi hissediyorum bu yalancı sancılar böyle mi oluyo 😖
BabyDrs Ikosefecio 34 haftadayım bende valla durduk yere ayakta bir sancı gibi giriyor iğne saplanmış gibi bebek geliyo sanıyorum çok tuvaletim de geliyo kemiklerim batıyoooo ayaklarını kaburgalarıma sokuyo bende sıkıyom ayağını çok keyifli ama bir o kadar da can yakıcıııı😍😍😍❤️
Busranurasikk Ikosefecio allahım allahım bazı geceler uyuyamıyoruz bile sancılardan 🙈 bugün çantamı hazırlamazsam hazırlıksız yakalanacağım 🙈
Duygu20 Ikosefecio bende 34+2 deyim sancilarim var her an dogurcakmisim gibi yalanci sancılar basladi idrar yolu enfeksiyonu da var
Annesininmelegi Nst ye gırdınzmı hc ben dun gırdıım sancım çıktı 33+6 yım ve kasıklarım çok agrıyo adet sancısı gıbı
Yunusm123 Annesininmelegi bende de oluyor nst ye iki üç kez girdim ama sancı çıkmadı kasık ve belağrısı günler ilerledikçe artıyor ama
Ikosefecio Annesininmelegi pazartesi kontrolüm var bilmiyorum girer miyim ama çok kadılıyor aşağılarda hissefiyorum hep
Dilekahinzen Ikosefecio Annesininmelegi ozgul23 Duygu20 32+4 haftalık hamileyim. Doktorum karnımın sertleştiğini farketti ben farketmiyodum. Bu sertleşmeleri takip et dedi. Nst ye girdim sancım çıktı ama bi ağrım bişeyim de yok. Arada sertleşip geçiyo. Evham yaptım iyice bugün sürekli takip ediyorum kafama takıldı. Doktorum da deneyimlerime göre biraz erken gelebilir 36 haftada dedi. Size doktorunuz ne söyledi yalancı sancı bu mu oluyo
DenizCesur Annesininmelegi girdim canım 33+2 şuan pazar akşamı sancım oldu dedim evham yapmayayım baktım artıyor gittik yatışımı verdiler hemen erken Doğum riski diye açılma yok ama nts de sancı çıkıyor çok korktum çıktım hastaneden ama hala korku var içimde 😒
aysgldlrl67 Yunusm123 nst ye agri oluncami giriyrsnz. Yoksa belli haftadan sonra giriliyormu. 32+4 teyim hic girmedm merak ediyrm.
Sinemmeras Bende her an karnimdan fırlayıp çıkacakmış gibi hissediyorum o hareket ettikçe canım yanıyor
ozgul23 33+0 bugün bazen rahmim çıkacak gibi ağrıyor karnım çok sertleşiyor ve tuvalettwn çıkamaz oldum gündüzleri iyice . Salı günü kontrol var bakalım ne diyecek
SemraYilmazErbek Ikosefecio benim de Kasım 1 de izin başlıyor sadece hastane çantam hazır değil gerisi tamam 👍
Hildambxl Kızlar 34-2yıZ gecelerı tuvalete gitmek çok zorluyo bırde akıntım var beyaz ıkı gundur sızdede varmı kokusuz ıc camasırım hep ıslak
Hildambxl Maviii bakalım beş günüm var doktora sorucam ayyy ya çok heycanlıyım kalbım kus gıbı cırpınıyor günüm yaklastıkca bıde ıkıncı çocuğum
ozgul23 Çoğu kişi formda süt geliyor gogsumden yazmış ama bende öyle birşey yok bu bir sıkıntı mı sizce ya acaba sutum olmayacak mı diye düşünüyorum
Busratye Bende de süt sıvı birşey gelmiyor ozgul23 Bu aralar her yerim ağrıyor sabah sol tarafım uyuşuk kalkıyorum sürekli bir ağrı var üzerine yatmaktan galiba