_yasemin_ Doktorum 7 Kasımda alabiliriz Ya da sen seç dedi 11.11.22 de güzel bi tarih aslında ama bilemiyorum doğum haritasını çıkartıp yükselen ay Burcu ve diğer evlerin açı ve konumlarına bakacağım. Mars retrosunda doğuracağım için bir tık gerginim :/
hulyadem-01 berosunannesii Ben de öyle her türlü korkuyorum ama en azından böyle uyuyacam bitik rahat olurum diye düşünüyorum
hulyadem-01 Asliormanci neden kutlamiyimki zaten aklmda öyle her yaş doğum gnü kutlama planım yok ilk yaş olsun yeter ☺️
Kaahvelii hulyadem-01 pek öyle olmuyor ki canım. 2-3 daha da heycanli oluyor hadi 1 de pek anlamıyor doğum günü olayını ama 2-3-4-5 gidiyo böyle 🤭 Kasım annesi olduğum için bende hiç 10 kasıma gün almak istemedim Ama spontane bir doğum olsaydı durumu kabulle nirdim🥲 Hayırlısı artık ya
Asliormanci hulyadem-01 10 kasım Atatürk’ün öldüğü gün ya ondan dedim ben halamın öyle mesela hiç kutlamayız
Hs20 hulyadem-01 bizde 10 Kasım istiyoruz ama bu hafta içi netleşecek inşallah aynı gün sağlıklı bebeklerimiz olur ama aynı zamanda da bizde sağlıklı oluruz canim hauirli olsun simdiden
Arya10 hulyadem-01 canım merhaba gittin mi mete beye ben gittim geçen hafta almadi sekreter 32 haftaligim diye senin için ameliyat için birsey dedi mi peki
berosunannesii zamaneannesi80 benim de prensesim geliyor🙈 sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️