hulyadem-01 berosunannesii Yok ben tümden bayılmak istiyorum korkuyorum çünkü panik atağım var Yani doktor tavsiye etmedi ama yapacak bir şey yok
berosunannesii 1234momsss 12 kasım olabilir❤️ rabbim yardım etsin inşallah sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 😍🙏🏻
Papatya1997 Benımkıde o civarlarda olacak ama ben Atatürk ün ölüm yıl dönümü dıye 10 kasımı ıstemıyorum bakalım hayırlısı olsun ınsaşlah sağ saglım kucağına alırsın 🙏🙏
hulyadem-01 Papatya1997 Aslında ben de istemiyordum ama bir yandan da unutulmayan bir gün olsun istedim
berosunannesii hulyadem-01 ben de sizin gibiyim doktora söyledim o da genel anestezi tavsiye etti tansiyonun falan çıkabilir dedi ama ben her türlü korkuyorum 😀
hulyadem-01 berosunannesii Ben de öyle her türlü korkuyorum ama en azından böyle uyuyacam bitik rahat olurum diye düşünüyorum