Elifgg Dün kontrole gittiğimde yine bağdaş kurmuştu bebeğim😇 Ancak 1 ay önce serklaj operasyonu geçirdim, kontrolde vajinal usg ile rahim boyum ölçüldü ve o esnada kız olduğu kesinleşti. Yonca kızım olucak Allah’ın izniyle 🤗🥰
AyEmGul yarendogann kız olma ihtimali yüksek. Çünkü benimki de açmıyordu bacaklarını. Kızmış meğersem. Kızlar bacaklarını nedense açmıyormuş. 🤣🤣🤭
Bernnnaaaa yarendogann kız göstermiyor bende 16. Haftaya kadar sakladı kendini sonra öğrenebildik kızmış 🙂
yarendogann Bernnnaaaa Allah saglık versin onuda sordum doktora 23. haftada öğrenilen erkekler oluyormuş hiç bir geçerliliği yok dedi onların 🥹
meva_asil_moms Bende kızım da 15+5 de öğrenmiştim şimdi 11 haftalık tekrar hamileyim bakalım bun da ne zaman öğrenicez