yarendogann 11+3 de perinatolog genital nub teorisine göre kız ancak kesin demek çin çok erken, değişebilir dedi. Daha sonra 14. Hafta içinde kadın doğum doktoruma kontrole gittim, bağdaş kurmuştu yavrum, göstermedi😌 Bakalım bu perşembe 16+6 oluyoruz, kontrolüm var inşallah gösterir 🤗