anakuzusuu Gzemyagz14 hadı ınsallah hakkınızda hayırlsı olsun, gönlünuzden geçen olsun öğrenince haber edin merak ettim 🌼☺️
anakuzusuu Rabia-- ramzi teorisinde plesantanin konumuna göre bakıyorlar. Attığınız ultrason fotoğrafi karından mı vajinal mi
anakuzusuu Asel2519 sizin Bebiş baya büyümüş masallah. Bu tahmini 6 7 8 haftalıkken yapıyorlar. İnşallah gönlünuzden geçen olsun ☺️🤲🏻
Eluf anakuzusuu anakuzusuu https://mutluresim.com/image/20221002-151732.ruAcE banada tahminde bulunurmusunuz canim..karnımda utresyon 6.3
anakuzusuu Eluf canım plesantasi parlak olan yer oluyor sanırım. Sol tarafta olduğu ve karından olduğu için erkek gibi geldi. İnşallah gönlünuzden geçen olsun bu bı tahmin tabi sadece ☺️🤲🏻
anakuzusuu Rabia-- plesanta sol tarafta duruyor sanki erkek gibi geldi bana ınsallah gönlünüzden geçen olsun 🌼🤲🏻
Srp34 anakuzusuu bana da tahmin yürütür münüz rica etsem 🐣
Eluf anakuzusuu çok tsk ederm bende öyle hissediyorum .Zeynep hanımda erkek demişti onu da hep dedi çıkıyor
Eluf anakuzusuu amin inşallah sagol canim gönlüme gecende hisimde o Allah razı olsun zeynep hanım da erkek dedi 😍🥰😘
Julidebernacnc anakuzusuu merhabalar benim kide 7.4 haftası şuan görüntü 6.3 günlükken alındı bi bakarmısınız https://resimyukle.io/r/QZaaGjn4dK
Zeynep3 Eluf merhaba konuyu hortlatmış gibi oldum 😀 plesantanız solda ve erkek demişler size sanırım doğru çıktı mı merak ettim benim de aynı şekilde solda tutuyor mu bu teori 🙈🙈
anakuzusuu Eluf bana da dua eder misin hamilelerin duası kabul olur, benım de gönlümden geçen olsun ınsallah 🤲🏻☺️