nursanyildiz Ben 1 sene olcak 3 kaybim var diye gittim ameliyat etti rahimde sorunu çözdü düzeldi tekrar kaldım bi ton iğne ilaç verdi daha bsey olmaz dedi detayli da ieda serdar kütük var baktı gelişim geriliği başladı sonraki hafta dahada bebek haftası geriye düştü pınar hocada umudu kes deyip duruo artık çıkarken geldi biz konustu çapaya görüş olmaya gtmstik onlarda test önerdi karnımdan iğne ile girip parça alacaz dediler Sebebni bulmak için pınar hoca da dedim test yapilmadan bebek alınmiyomuymus dedi.bana yaptır gel buraya bize haber ver dedi 🙄