nursanyildiz bezmialemde hangi doktora gidiyorsunuz bende pınar hoca takipliym 4.gebeligim ameliyat etmişti rahimden düzeldi kendim kaldım aşılama yaptı tutmadi diğer sbebekler de yaşamadı buda sorunlu olmaya başladı 6 aylik olcaktik 5 aylığım gelişim geriliği var sonlanması lazım dediler aldırmadık plesanta bozuk kötüymüş çapaya gittk heyete girdim değişmedi kalbi atiyor ama gelişmesi az genetikçi parça alalım dediler plesantafan genetik sorun olabilir dedi bisi çıkarsa ilerde Genetikli tüp bebek olur dediler bezmialem de tüp bebek nasıl olur bilemedim memnunms şuandada orda yatıyorum gebelik zehirlenmesi şüphesi ile 🙄