Oozzee Sedanurylmz evet, var, daha çok çok yeni ama. Bütün gebeliklerimi böyle bu denli silikken öğrendim. Hayırlısıyla sağlıklısıyla gelsin İnşaallah🤲🏻
Opheliaaa Oozzee Ay ben silik çizgiyi bile görmüyordum iki gebeligimde de atmıştım çöpe bilemedim buralara atmak da hiç aklıma gelmedi 🤣 sonra erken gebelik testi alıyorum kıpkırmızı 🤣
Hira_46 Opheliaaa galiba bayanın yazısını okumadın hemen on yargılı davrandın bebeği küçük Muş ondan sordum gebelik isteyen bir hanım efendiye niye sorayım ki ha belki erken getirmek istemiştir ayrı mesele sizde on yargılı davranmasaniz iyi olur
Alimenur Sedanurylmz nasıl ya O zmn ikisinde de nasıl çıktı Ayrıca senin gününe daha var mıydı gecikmiş miydi
Sedanurylmz Alimenur evet 5 gün gecikmişti ama kanda da çıkmadı erken gebelik testi yaptım sonra onda da çıkmadı