Oozzee Sedanurylmz evet, var, daha çok çok yeni ama. Bütün gebeliklerimi böyle bu denli silikken öğrendim. Hayırlısıyla sağlıklısıyla gelsin İnşaallah🤲🏻
Sedanurylmz 323832 3 gün gecikme oldu zaten doğumdan sonra ilk defa iki ay önce adet olmaya başlamıştım
SutlacimiYedimmiBen Sedanurylmz bnce gebelik yok o jelatinin altinda olan normal cizgi bebek olsa belirginlersirdi yani senin silik gibi gordugun aslinda var anlamina gelmiyor kan verip kesin sonuca varirsin
Sedanurylmz Sibel_1234 bi test daha yaptım başta hiç yok gibiydi sonra onda da çok az silik bi çizgi çıktı