Tugcesena Arkadaşlar merhaba ne tür şikayetleriniz var acaba? Ben 13+5’deyim hiç bişey hissetmiyorum bu yüzden sizlerle de konuşmak istedim 😍
mrs_okuklu Tugcesena ben de ayniyim 12+5 hic bir belirtim sikayetim kalmadi sükür ama sevinemiyorum tedirginim ☺️
1prensannesiiiii Tugcesena bizde 14 olduk mide bulantım hafifledi gibi ama kalça ağrılarım başladı iki üç gündür galiba magnezyum eksikliğinden diyorlar
Tugcesena 68selda06 11.haftamda flan çoktu ama onun için ilaç kullanıyorum henüz de bırakmadım ama sanki bıraksam devam edecek gibi 🙈
Tugcesena mrs_okuklu ya işte öyle oluyoruz inanın her gün göğüslerimi yokluyorum bir gün şiş bir gün inmiş gibi inşallah bebeklerimizi artık hissetmeye başlarızda içimiz biraz rahatlar ☺️
Tugcesena 68selda06 %70 erkek dedi doktorumuz ve evet ben de henüz hissetmiyorum hiç bişey 🥹 sizin belli mi cinsiyet? Birde göğüs hassasiyetiniz flan var mı
Tugcesena 1prensannesiiiii ya bel ağrısını duymuştum ama kalça ağrısıda mı oluyormuş. Evet ama doğru magnezyum eksikliğinden olabilir değil mi. Peki göğüs hassasiyetiniz flan var mı?
Betullllmirac41 12+4 üm bende gebeliğin başından beri hiç bulantım kusmam vs.olmadı sadece göğüs hassasiyeti var oda ara da geliyo gidiyo bugün hiç yok genelde uyurken çok ağrı yapıyor anlamadım neden 🤗
Tugcesena Betullllmirac41 yaaa işte aynısı bir gün patlatacak gibi göğüslerim bir gün normale dönüyor 🙈 her gün kendimi yokluyorum. Allah ım korusun yavrularımızı
Tugcesena Nuray1ilayda 👋🏻Selamlaar… siz tecrübeliymişsiniz beneklerimizi ortalama ne zaman hissederiz sizce 😀 bana daha şimdiden hissetmiyor musun flan diyorlar ama çok erken değil mi sizce
Gulcann9 Tugcesena Bizde 11 haftalık içindeyiz bende kasıklarımda filan ağrım oluyordu oda yok sizin gibi göğüslerimi dokunuyorum hassasiyet var mj diye insan çok tedirgin oluyu
mrs_okuklu Tugcesena ben de karnimi yokluyorum sürekli 😁 acaba bi tepki verir mi orda mi beni hissediyo mu vs diye
68selda06 Tugcesena belli değil cinsiyetimiz çarşamba kontrol var bakalım devlet hastanesinde söylemiyorlar pek te yinede soracağım göğüs gassasiyeti var göğüs ucundada kaşıntı var
Betullllmirac41 Tugcesena sende ben gibisin bende kendimi hep o şekilde kontrol ediyorum acı olmayınca bi panikliyorum sonra hassasiyet geri gelince oh çekiyorum 😂 çok değişik hisler gerçekten 🤗🌸
Nuray1ilayda Tugcesena ilk gebelikte 20haftadan sonra hissediliyo canim ikinciyi 15 haftalıkken üçüncü daha çok net hissetmedim beklemedeyim
denizarenmom Tugcesena 17+0 tahmini dogum 3 nisan ama bence mart kervanina katiliriz. belirti olarakta hicbirseyim yoktu ama dun gunduz usutmusum bu sabah cok hasta uyandim🥲
Tugcesena denizarenmom çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize inşallah çabucak toparlanırsınız 😍 hissediyorsunuzdur bebişi değil mi
Tugcesena Gulcann9 evet hepimiz yaşıyoruz bunu aslında biraz rahat davranmamız lazım ama o da kolay değil tabi 🌺 Allah ım korusun hepimizin bebeğini de inşallah
Tugcesena mrs_okuklu hepimiz aynıyız bence bende yapıyorum aynısını 😀 az kaldı inşallah o günleri de görürüz