Kaahvelii benim gece başladı ilk önce hafif normal karın ağrısı gibi bir gece BÖyle sürdü aralıklarla uyandırdı beni , gündüz geçmişti sancım . Gündüz doktora gittim nişan gibi bir şey gelmişti benden. Doktorda çatı muayenesi yaptı nişanımın da gelmiş olduğunu ve 1 cm açıklık olduğunu söyledi. Akşam acile gelip açıklığı kontrol ettirmemi söyledi . Sancım yoktu ama akşam acile gittik yine de açıklık halam 1 cm di eve geldik. 11 gibi yattım uyudum . Gece bu kez daha sık aralıklarla uyandırmaya başladı sancı 10 dakika da bi yataktan kalkıyordum sabaha kadar böyle devam etti . Ağrı adet ağrısından daha şiddetli giriyordu . Korktum ilk hamilelik olunca 😅 ağladım eşim uyandı benim sürekli kalkmama . Sabah 6 gibi acile gittik . Açıklık 2-3 cm olmuş . Yatışım yapıldı . Tabi ben hemen doğuracağım sanıyorum😅 açıklık çok az ilerledi . Ertesi gün sabah 05.50 de oğlumu kucağıma aldım . Gece 12 den sonra sancım çok şiddetlendi ama açıklık yavaş ilerleyince epey sancı çektim