Etikete ne seçeceğimi bilemedim.🤷🏻♀️😅 Neyse yeni güncelleme gelmiş 16 sürümü ben çocuktan, işten, güçten unuttum yeni güncelledim neyse denetim merkezinin olduğu o yuvarlağı önceden istediğim gibi hareket ettirirken şimdi sabit hareket ettiremiyorum ekranda. Aynısı oldu mu sizde de?