Merveilay gygy1234 bende sadece gobek kaşıntısı vardı 37. Haftamda başladı aşırı şiddetliydi baya çatladım kızardı va. 38. Hafta hemen sezeryana girdim göbeğim çok kötü yırtılmıştı. Göbeğim hariç bir yerım kaşınmıyordu su az içmiştim çatlaklarım fazlaydı
Umranbl Sdnrr06 hangi hastaneye gidiyorsunuz ozeller kabul ediyor mu acaba ben rizede yasiyorum devlette riskli gebelik diye arastirmaya gonderiyormus
bademli_puding gygy1234 ben yaşamıştım ilk gebeliğimde idrar yolunda enfeksiyon olduğu için oluyodu berbat bi durum çamaşır bile giyemiyor insan
azrin gygy1234 bir şeye alerji geliştirmiş olabilir misin bir yediğine içtiğine giydiğine dikkatmeyi dene bence
Sdnrr06 Benimde kaşıntım için uyuz dediler çok salgın varmis çok zor bir durum Allah kimseye yaşatmasın
Deniz3440 Burda gördüğüm heralde her postun altına yazdım belki bi çare bulurum diye ama nafile😭nerdeyse 4 haftadır aynı durumdayım hatta dün gece artık ağlıcaktım kaşıntıdan bütün her yerim yara oldu artık hiç bişeyde bulamadılar deliricem😬😩