gygy1234 canım onu en iyi ben bilirimm yaklaşık bi aydır kasıntım var bacaklarımı kanata kanata kasıyorumm geceleri yataga girince baslıyor uyutmuyır aglıyordım hep zaten uyuyamıyorım üzerine kasıntı üzerine kuruluklarım basladı pul pul yanlarım batıyor yatamıyorım yanma yapıyor kalca taraflarım gittim bende bişi cıkmadı doktor catlaklarım baslıyor dedi sadce kullandım seyler fayda rtmedi bugun yine cildiyeye gittim agladım artık geceleri oturarak uyuyorum yatamıyorım yanlarım cok yanıyor batıyor kasıntı oluyordu bıktım artık Allaha yalvardım gece bitsin bu diye … sabah 8 de direk gittim doktora kremler verdi eve geldim sürdüm buz gbi yaptı beni sakinleştirdi biraz ama bu kasıntı işi eşimde vardı bana ondan bulastı gitmiyor 3 gün de bir baslıyor herseyi yıkadık ettik gecmedi hala devam ediyor kasıntılarmz uyuz gbi bişi olmusuz cok can sıkıcı sürekli camasır yıkamaktan bıktım yoruluyorum 35. Haftama girmeme 3 gün kaldı agrılarım oluyor yanında bide bu kasıntı kurulukla ugrasıyorım Allah sabır versin bize Yardımcımız olsun illetten kurtulurız inş en yakın zamandaaa🤲🏻🤲🏻😒