Black_white Arkadaslar ogluma isim bulamiyorum boyle degisik duyulmamis veya cok nadir olan erkek bebek ismi varmi,ben tuana guney dusunmustum hastane cikisimizi bile yaptirmistim hazir ama icime sinmedi sonradan nedense,fikri olan paylasabilirmi lutfen?
dgnadl Black_white bende 19 haftalık hamileyim biz de bi isim bulamadık daha aklımızda iki isim var size de fikir olsun Alparslan ya da Göktuğ düşünüyoruz 💙
advice Black_white Alparslan dısındaki tüm isimler 😂 nedense hem uzun hem kaba hem de siyasi görüş belirten bu isimden hoşlanmıyorum. Benim size tavsiyelerim ise: ulaş, batı, aras, atlas, kerem, melih, sarp, özgür, ata, pars gibi isimler 🙂
advice Black_white bu arada bebekler kendi isimlerini kendi seçerlermiş, biraz ruhsal bir görüş ama son anda içinize sinmemesinin eminim bi sebebi vardır. Biraz düşünün ve aniden heyecanlandıgınız bir isim olursa içinize sinen onu koyun bence :)
Ledeyna21 advice Alparslan göktuğ 🤦♀️ sanırım bu sene nüfus müdürlüğünde patlama yapacak hangi erkek ismi postuna girsem herkes mi aynı ismi koyacak bende bulamıyorum bi türlü değişil bi İsim 🤦♀️
Black_white susis susis biz simdi cift isim koyma derdindeyiz digerleri hep cift birini ben birini babasi koycak icimizde ukte kalmasin sonra tartisma cikmasin sen koydun ben koyamadim diye😅
Black_white advice ben en iyisi butun cocuklarima alp veya alparaslan ismini koyum siralamaya alirim😁
Black_white Ledeyna21 benim artik bu son cocugum tuplerim baglanicak o yuzden icime sinen ve pisman olmayacagim bi isim istiyorum diger 3 cocuguma koydugum isimler gayet iyiydi ama simdi bunda cok titizlendim nedense
advice Ledeyna21 valla nerede baksam alparslan görüyorum telaffuz açısından da 2 farklı şekilde söyleniyor biri daha kibar şapkalı a gibi, öbürü dümdüz alfa der gibi alparslan, yani a daha kalın çıkıyor, ve asıl begenmediğim de bu :D
Elifderin34 Ledeyna21 yıllar önce 6 sene önce fln tarih dersinde gördüğümde göktuğ ismini çok beğenmiştim ve o zaman dedim ki işte bu ama şimdi kusasım geliyor göktuğ isminden herkeste o kadar çok var ki nefret ettim hala isim bulamadım ben de😭😅
Ledeyna21 Black_white ben isim konusunda biraz duyulmamış ismler severim ilk kızımın adı Ledeyna ben koydum ikinci kızıma eşim koydu Mihra şimdi bi oğlumuz olucak Allah ın izniyle kesinlikle bulamıyoruz 😂
Ada-Uras-Asya Black_white benmde 4. Seseryanım we bende bağlatıcam inş oğlum Uras Berke we Mert Ege size de fikir olur onun dışında Yasin,Doruk,Batu, Yiğit,Kerem,Alperen bu isimler de hoş we pek yok gibi
iremuyur Ben Kadir Aras ismini koyacağım. Kadir Ege olacaktı başta vazgeçtim aylar sonra en son Aras ismi içime sindi. Ayaz, atlas, uraz isimleri de hoşuma gitmişti.