Kızlar bende 35+5 im bugün kontrolde bebeğimin kilosunun 2259 gr olduğu boyunun da 42 cm doldurduğu denildi ve geriden geliyormuş moralim çok bozuldu 33+5 de gittiğimde 2190 di zaten 2 haftada sadece 70 gr alması normal mi yanlış mı ölçüldü acaba kafamda deli sorular :(