Meliha09 Kızlar dün kontrolümüz vardı 31+1 dik oğlumla kilosu 1700 boyu 42 cm dedi gayet iyi dedi sizce sizlerin nasıldı
TeoMom Meliha09 31+2 de gittik biz de 1780 gram 43 cm di haftasıyla uyumlu güzel dedi bu haftalarda sanırım 1700 gram civarı oluyorlar
Mervemm Meliha09 inanmıyorum artık ben boy kiloya benim oğlum cüce dediler çok zayıf dediler 1900 grm 39 haftayken dedi. Boy 30 cm dediler oğlum 49 cm 3120 grm doğdu ve hasta diye sağlıklı olsa 60 cm 5 kg digardi.
advice Ben 20lerde olanları merak ediyorum. Benim 23+3 iken gittiğim randevumda bebeğim 620 gramdı ve boyu 29 cm. 20-25 arasında sizlerde durum neydi?
SemaArin advice 22+4 de 500 gram dedi ama bastan savar gibi oylesine dediğini.dusunuyorum yarin kontrolümuz var bakalım kaç olduk 🥰
advice SemaArin kontrolünüzde kaçıncı haftanız olmuş olacak. Bebişlerimiz ortalama gidiyor iyi :) aman zayıf olmasınlar da orta veya iri hepsi kabulumuz 😂😂
Meliyyke Meliha09 net hatırlamıyorum ama 27. haftada 35 cm 1380 gramdı sanırım. 32. haftamız bir sonraki kontrolümüz yarın bakalım ne kadar olmuş🥰
advice ceren8 maşallah ne bu şiddet bu celal :D Bebek nasıl bu kadar kilo aldı tavsiye alabilir miyiz :D Ne yediniz?