Nurcanben Arkadaşlar hamile olduğumu hissediyorum beklenen adet tarihim 29 Ekim gelin beraber bekleyelim 😂
Cerennnn5858 Nurcanben benımde 27 bat. Gunlerdır kasık agrısından mahfoldum. Ama test yapmıyorum beklicem cokta umudum yok
incitanesi_ Nurcanben Kivircikkuala CaglaCan523 kızlar beklenen adet tarihinizi uygulamaya göre mi bekliyorsunuz? Benim 3 aydır çok düzenli 27 günde 1 di. Bu ay ovulasyon kullandım uygulamaya göre salı günü regli olacağım fakat ovulasyonda yumurtlama gördükten 14 gün sonra regli oluyorsa perşembeye geliyor kafam karıştı 😆 ben şimdi salı gününü mu bekleyeceğim perşembe gününü mu
Mayahanim Nurcanben Benimde bugun regl olmam lazim ama olmadim sag gogus ucumda da 2 gundur sizlama gibi bir sey var korkudan test yapamiyorum 2 kere negatif gormustum diger aylar 🤷🏻♀️
Kivircikkuala Cerennnn5858 mfk yı biliyorum kuzum daha doktor ünlü olmadan sadece bal karışımı satarken almıştık olumsuz oldu
CaglaCan523 Aynı şekilde benimde Kasıklarım ağrıyor göğüs hassasiyeti var sanki gece yatınca midem bulanıyor negatif görmekten korkuyorum bu yüzden test yapmaya cesaret edemedim. 🤷♀️
Fatimanur CaglaCan523 benim 4 gün gecikti gogus hassasiyetim var bugunde kasik agrilarim oldu ama bende test yapmaya korkuyorum herkesin hakkinda hayirlisi olsun insallah☺️
CaglaCan523 incitanesi_ uygulamaya göre benim 30 ekim. Ovülasyon testi kullanmadım dha çok yeni temmuzdan beri istiyoruz hayırlısı bakalım 😊
papatya-0 incitanesi_ yumurtlamadan sonra 10 12.gun genelde silikte olsa çizgi çıkıyor ama kişiye göre değişir ben mesela yumurtlamadan sonra hep 12.gun adet oluyorum
CaglaCan523 Nurcanben inşallah canım hayırlısı 😊 temmuz ayından beri istiyoruz sanki üstüne düştükçe olmuyor gibi. Doktor kontrolünde de problem yok her ikimizde de
Cyln2424 Nurcanben belim ara ara ağrıyor bugün de adet olacak gibi hissediyorum o bölgede hafif uyuşukluk var ama adetime de 4-5 gün var
Nurcanben CaglaCan523 aslında 2 günde bir ilişki olunca ovulasyon hesaplamaya gerek kalmıyor ilk hamileliğim o şekilde olmuştu sonra zaten düşük yaptım ilerlemedi
CaglaCan523 Misafirlerim vardı benimde hummalı bir şekilde temizlik yaptım son 2 haftadır. Hiç kollamadım kendimi ağır falanda kaldırdım ittim falan inş bebiş varsa bile birşey olmasın diye düşünüyorum.
Nurcanben CaglaCan523 ayy valla benimde misafirlerim az önce gitti 12 kişi agirladim evde çokta koşturdum ama yapicak bir şey yok
Ece56 Benim de bat 28. Bu ay bende de sanki olmuş gibi bi his var bakalım inşallah öyledir. Haklarımızda hayırlısı