Zanaservan kafaya takmayin en güzeli kızımı gören ay bu çok küçük diyordu 1900 kg doğmuştu bende benim kızım küçük değil kibar diyordum. Ama maşallah hiç kolay kolay hastalanmaz rabbime sonsuz şükürler olsun sağlıklı şuan 3 yaşında hâlâ kilosu düşük büyüyüp gidiyorlar ne dertler var görüyoruz dün bi annenin postunu okudum burada evladi için öleceğini söylemişler doğduktan sonra ölür demişler cam kemik teşhisi konulmuş anne karnında ki bebeğe, bunları görüp halimize sukredip milletin lafını takmamak gerek rabbim isteseydi onu senin istediğin gibide verebilirdi ama o böyle dilemiş demek önemli ins sizde biran once rahatlar bunlari kafaniza takmazsiniz