2 buçuk aylık kızım var daha önce de söylemiştim her gelen çok küçük çok zayıf bebeğin diyor sütüm yetmediği için mama da veriyorum ama bebeğim çok kusuyor doktora götürdüm normal dedi normalse o zaman neden zayıf kontrole götürdüm 4,5 kilo dedi 6 cm boyu var ilk bebeğim bu milleti dinlememeye çalışıyorum ama gerçekten elimde değil zamanla bebeğim iyi olur mu sizce yada ben mi acele ediyorum hemen büyüsün diye 😢