eleanor68 Isimlerin ebced değerinden anlayan var mı kızlar ? Kızıma İnci ismini koymak istiyorum ebced değeri nedir bilen var mı koymali miyim ?
gizemkarla eleanor68 ben isim analist i yaptırdım orada hersey cıkıyor benim ve esımın adı soyadı dogum tarıhlerımızi verdım butun cakralarımızı yorumladı kızımın adınıda soyledım onun caklarını ek ısım koyup koymcagımı herseyı
Meleklerim00 Dikkatbebekvar ebced nedir bende merak ettim eşimin ismi hakan ben Merve ikiz kızlarım olacak onlarada ceren İkra beren hüma ismini koyacağız bizede bakarmisiniz
Ozlemyvz Dikkatbebekvar merhaba ben de merak ettim bana da bakabilir misiniz? Adım Özlem eşim Zülküf kızımın adı Ekin Roza
eleanor68 Heavyhim350 isim koyulurken harflerin değerleri ile koyulması gerekiyormuş bununda bir hesabı var yani hayatını olumlu etkilemesi için ama bende tam bilmiyorum 🤭
eleanor68 Dikkatbebekvar o zaman koyabiliriz peki akıl fikir ne demek yani neyi temsil ediyor acaba ?
MrvRmzn Dikkatbebekvar nerden yapılıyorsa bende yapayım çok merak ettim 🙈Merve eşim ramazan oğlum agâh uraz
aysenur204 Dikkatbebekvar Adım ayşenur eşimin adı Hasan bebeğimizin ismi Sümeyye Efnan olacak bize bakarmısınız lütfen
Dikkatbebekvar eleanor68 akıl; mantık analiz stratejik düşünce fikir ise bu gücü dışa vurma kendini ifade edebilme. Bu rakamlar 1 ile 9 arasındadır. Akıl bebeğe anneden geçer fikir ise babadan. İsmin ebced değeri güzel bence de konulabilir.
Melihaklc Dikkatbebekvar ya rica etsem vizede bakar mısınız lütfen benim adım Meliha eşimin adı Yahya kızımın adı Asya olucak Allah nasip ederse
humeyrasmother Dikkatbebekvar bize bakar mısınız ismim Çeşminaz eşimin ismi kadir kızımın ismi nasipse Hümeyra
eleanor68 EsraTkbs Arap harflerinin değerini bilen kişiler yapabiliyor her harfin kendine ait değeri var bir ilim gibi biraz bende bilmediğim için burda sormak istedim bilenler kolay bir hesap yöntemi varsa bizi aydınlatabilir 😊
Dikkatbebekvar EsraTkbs Google’a ebced hesaplama yazıp ebced.ihya.org sitesine girin. Ama bunun için Osmanlıca yazı yazmayi bilmeniz lazım. Site doğru cevirmiyor. Eşim bildiği için ben direkt ona yazdiriyorum
Dikkatbebekvar eleanor68 hesaplamak kolay ama Osmanlıca yazmayı bilmek lazım. İnternetten çevrilen isimler doğru olmayabiliyor. Eşime yazdiriyorum bende
Ftmgl1453 Dikkatbebekvar bana da bakar mısın benım adım Fatma Gül eşimin Ömer kızımızın da mihrinaz olcak
Merve5155 Dikkatbebekvar bizimkine de bakabilir misiniz 🙈🙈 Baba Yasin Anne Merve çocuğumuz inşallah Adnan Ata 🙏🙏
Sevim2211 Dikkatbebekvar merhaba ne kadar güzel açıklamışsınız rica etsem bize de bakabilir misiniz Sevim benim ismim Eşim Emrah oğlumuz olacak Sancak koyacağız ismini☺️
Tuana93 Dikkatbebekvar Bizede bakarmısınız rica etsem,Bir oğlum var Adı Uğur,Benim ismim Naimə,Eşimin Vəli, bir kizimizda olacak Asya koymak istiyoruz.Size zahmet bakıb söylermisiniz.
Emanetimi_bekliyorum Dikkatbebekvar merhabalar benim adım ceren eşimin adı erhan bebegin adı neva düşünüyoruz ebced degeri nedir yanına ek isim gelebilir