HaticeNazlcan cnm mama verme ya silikon uçla devam et.Benimde ilk bebeğim aynıydı.Hiç tutmadı bende korkudan( küvezde yatmıştı 10 gün)Mamaya başladım bu şekilde sonra hiç emmedi.Mamayla büyüdü.Gaz kabız gece hastanelerde gezdik hep 1 hafta yapmadığını biliyorum doktor lavman yapıyodu.Sonra makat çatlağı oldu çok çektik yani.Daha çok küçük bu döngüyü değiştirebilirsin.Bak Tomrisin emzirme notları var onları oku pes etme derim ben.Aynı şeyleri yaşayan biri olarak naçizane tavsiyem Allah kolaylık versin