Makat kesiğim vardı doğum sonrası. Ve tuvalete ağlayarak gitmeye çalıştım 20 gün civarı. Sabah ilk kalktığımda aç karına kuru kayısı yedim 3 tane üzerine soğuk değil normal su içtim. Biraz bekledim kahvaltı sonra yaptım. Allah’a çok şükür gittim. Yne bile ağrım acım oldu ama şükrettim çıktım diye. Şifa olsun