Metehanliya Seda9391 instagramda bloger anneler çok fazla reklam yaptığı için hiç güvenemedim açıkçası. Burda kullanan anneler yorum yaparsa içimiz rahatlar 🙏🏼 Güle güle kullan şimdiden sorunsuz inşallah😌
Rmrm Seda9391 bende aldım bugğn inş elime ulasır göğüs uçlarım yara oldu kullanıp buraya dönüş yaparm
Shnbsk Seda9391 gümüşün insan derisini iyileştirme özelliği var o sebepten iyi olabilir diye süşünüyorum canım pişman olma bol bol kullan bende alıcam inş erken bize biraz daha
tco Seda9391 harika birsey!!!. Verdiginiz her kuruşa değer 🤗. Bebegim 36 gunluk hergun kullaniyorum cok şükür ne catlama oldu ne aci.
Seda9391 Metehanliya inşallah canım açıkçası bi kaç saattir kullanıyorum ve göğüs uçlarımı yumuşattı diyebilirim deneyip görücem artık☺️
Mevsen Ona o kadar parayı vermek yerine aventin kalkanını alsanız aynı işi görürdü bayanlar kremi sürünce temasta etmiyor cok rahatlatıyo
Seda9391 Mevsen onun yaraları iyileştirici özelliği YÖK ama ben yaralar için gümüşün iyileştirme etkisini duydum ayrıca göğüs ucunu da çıkartıyormuş kremler de aynı paraya gelecekti bakalım deneme yanılma belki kullanan çıkar da yazar 🙂
GizemCengiz Ben de çok iyi yorumlar duydum almayı düşünüyordum bekliyim bari burda. Gümüşün yaraları iyileştirici özelliği vae diye biliyorum
Seda9391 Shnbsk evet canım biraz geç kaldım yarın doğumun var bi iki hafta önceden kullansam daha iyiydi tabi
Ekimannesi Ben 8 gündür kullanıyorum, hamileyken son 2 hafta günde 2 şer saat kullandım. Yaram yok, kullanmasaydım olur muydu bilmiyorum ama o kapaklar olmadan kıtafetime temas ettiğinde inanılmaz sızlıyor göğüslerim, kapakları takınca çok rahatlatıyor. Ben öneriyorum, krem vs hiçbirşey kullanmadım, ilk 3-4 gün pes etmeden kullanmak gerekiyor.
Marpling Seda9391 kesinlikle götur sadece emzirirken çıkar.kullanmaya doğumdan önce baslıyorsun zaten
DuyguAlalm Ben de kullandım yara falan olmadı hiç, artık kapaklardan mı bilmiyorum, ama hiç krem vs de kullanmadım, sadece emzirdikten sonra bu kapakları taktım. Şimdi de satıyorum, almak isteyen olursa uygun fiyata vereceğim faturası ve kutusuyla.
IlknurUysal tco cocuk emerken göğüsleriniz acıyor mu peki yoksa yaralardan mı geliyor acılar anlamadım ben..
DuyguAlalm Englishteacher Letgo ya koydum bugün, ama elden teslim etmeyi tercih ederim. İstanbul Avcılardayım
Haticeozturk DuyguAlalm ayyy keşke orda olsam ablam malatyada benim de en sevdiğim şehirlerde biri şimdi malatya deyince burnum.sizladi valla