eminedlbz Şuan çok iyiyim Allah a şükür🤲🏻 Cildiyeye gittim test falan yapıldı bebeği etkileyen bir şeyler yokmuş karaciğer enzimlerimde de böbreklerimde de bir sorun çıkmadı.
Tamamen hamilelikten kaynaklanan bir şeymiş, bir losyon, kızarık yerler için krem ve hap verdi kullandığımdan beri neredeyse kaşıntım yok gibi çok azaldı artık.