Karman34 Samo001 bendede öyle sanki sanarsın adet oluyorum ama genellikle adet olduğum tarihlerde çoğalıyor hamilelikte biter diye düşünmüştüm 🤷♀️ Birde tüylenme oldu sanki sivilce yetmez gibi
Daffyy Bende de aşırı sivilce kollarım sırtım yüzüm felaket ve ağrılı 😅 doktor yapacak birşey yok dedi
DerininAnnesi35 alangoya_ ben kızıma hamileyken hiç sivilce sorunu yaşamadım, ciltte bozulmalarım olmadı. Ama şimdi yüzümde hep sivilce çıkıyor, ki ben ergenlikte bile sivilce görmedim. Bugün de cinsiyetin erkek olduğunu öğrendim. Demekki cinsiyete bakmıyor
Gamzecem 6 haftalık hamileyim bu hafta çene ve gidi bolgeme doğru 2 3 büyük sivilce çıktı doktorum hormondan kaynaklı olabiliyor dedi dediğiniz gibi ergenlikte bile sıfır sivilce vardı :(
Dlkzz Bnihal canım elevit kullandın mi. Benimde yüzüm sivilce bastı aynaya baktıkça moralim bozuluyor elevitten sonra oldu gibi. Bir şey yaptınız mi geçmesi için 🫤
Bnihal Dlkzz elevit kullanmadim sadece doktorun onerdigi ilaclar klasik seyler yani magnezyum multivitamin demir. Arada madecassol krem suruyorum yuzume onun da etkisi olabilir ama ilk zamanlar muhtemelen hormonlarin etkisiyle artiyor. Son zamanlar da hormonlarin degisimi olunca azaliyor.