snmhsnn zeynepikra_61 olan kıza olur 😊 yani zaten saat 8 oldu herhalde bu saatten sonra sancı bile gelse 12ye kadar gelmez 😀
yabadabaduu snmhsnn ben akrep burcuyum kızımda akrep olucak bu yüzden çok mutluyum çünkü bence akrep erkeğiyle kadını çok farklı ya kesinlikle. Ben kadınlarda seviyorum akrep burcunu. Erkekler Küçükken nasıl oluyolar bilmem de büyüdüklerinde biraz umursamaz arkadaş ortamını özgürlüğü seven biraz egolu oluyorlar benim denk geldiklerim böyleydi 😄 hep bana hep banacılardan oluyolar bence fedakarlığı kendi yapmayıp hep karşıdan bekliyolar. Ama karakter ve yetiştirme şeklide çok farkediyor o yüzden biz ne desek boş 😄
nnnaaz Ben sezeryan olacaktım bugün 40+5 ama doktor bikaç gün daha bekle dedi 🤦🏻♀️ sabrım bitti valla pazartesi artık sezeryan olucam beklemek istemiyorum
nnnaaz snmhsnn suni istemiyor doktor sunilerin çoğu sezeryanla bitiyor seni yormak istemiyorum direk sezeryan dedi
yesim_gzlyrr @snmhsnn çok kıskanç inatçı sahiplenici ama bir o kadar da merhametli birine küs kalmaya kırmaya asla dayanamaz 🤭
snmhsnn _anne_kuzusuu00 38-1 ben buraları görebileceğimi sanmıyordum açıkçası ama gördüm 😀 cinsiyeti ne 😍
Supermumy Bende tam tersi, kendim akrebim, terazi olmasın diye son saatleri sayıyorum :))) akrep candır, korkmayın 😂
snmhsnn Supermumy aslında kardeşim terazi özelliklerini pek sevmem kardeşimin ama teyzelerim de akrep onlarınkini de sevdiğim tartışılır şimdi😊 ama hiç araştırmamıştım akrep burcunu oğlumda gözlemleyeceğim inşallah 😍
snmhsnn nnnaaz sezeryan doktorlar iÇin pratik olmuş kesip atayım modunda suni alıp da doğuran normal doğumu takip etmeleri zorlarına gidiyor bence yoksa çoğu kişinin sancısı yetersiz geliyor ve suni alıyorlar normal doğumu bekleyen biriyseniz en son sezeryana düşünün derim ☺️