snmhsnn eşim akrep yani iyi yönleri çok, kötü yönleri biraz inatcı, kinci, biraz çabuk sinirlenir ama yerine ve kişisine göre tabi :) iyi yönleri hep doğru söyler, kimsenin arkasından konuşmaz yüzüne söyler iyide olsa kötüde olsa, çok merhametli yufka yürekli, yardımsever, sevdiklerini kıramaz çoğu zaman böyle yani :) ama akrep burcu çocukluğu nasıl olur bilmiyorum :) haa birde elinden her iş geliyor mutfak olsun tadilat tamirat olsun çok becerekli, evimize daha belki bi kere usta gelmiştir belki onun dışında herşeyi kendi yapar, titiz ama dağınık biraz:) çok mantıklı herşeyi hemen anlar kapar daha aklıma gelmeyen marifetleride vardır iyi yönde :)