Ozlemyilmaz PnarSazakBulut inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım🙏🏻 Çatı ağrım hiç dinmiyor kalça kemiğim kopacak gibi. Birde kalçam büyüdü kilodan mı ağrı yapıyor diye düşünüyorum. Gece kaç kere kalkıyorum geziyorumm tekrar yatıyorum uyuyabilirsem işte.
PnarSazakBulut Ozlemyilmaz bende çatı ağrısı olmuyo ama belim sırtım felaket Bebek gece uyutmuyo zaten toplanıyo gibi oluyo yada benim yatış pozisyonumu beğenmiyo😂 Bende her saat başı mutlaka uyanıyorum
Ozlemyilmaz Sezgin çok başındasın güzel hikayenin. En güzel dönemm keyfini çıkart canım hazırlıklara başlayınca zaten çok hızlı geçiyor 🤩
Ozlemyilmaz PnarSazakBulut hangi ilaçları alıyorsun canım? Devam mı vitamine magnezyuma felan? Doktorum 39.haftaya kadar bırakma dedi bana.
PnarSazakBulut KbraErkin ben hiçbirşey yapmıyorum vala arada yokluyorum giden gelen varmı sancı falan tık Yok en fazla 17 gün daha yatsın minnoş😂😂
sydv PnarSazakBulut bu program 9 ay 10 güne göre mi sayıyor acaba öyleyse bizim yarın 10 gün kalıyor 9 ay bitti mi yani 😱🙈😂😂😂😀
sydv Ozlemyilmaz biz de 38+3 üz doktoruma sormaya unutmuşum multivitamini içiyorum da kan hapı da devam mı acaba 😀
PnarSazakBulut Ozlemyilmaz benimde magnezyumum falan varda Bayadır hiç birini içmiyorum vitaminleride bırakalı çok oldu
Ozlemyilmaz sydv sanırım demir hapını doğumdan sonra da alıcaz bi müddet. Emzirme döneminde de ihtiyacımız olcak diye duydum. Ben kan sulandırıcı da kullanıyorum onu bari bıraktırsaydı ama devam ediyorum.
Hannah PnarSazakBulut ya aynen öyle benim de rüyalarım bi garipleşti uyuyor muyum gözümü kapatıp yatıyor muyum gerçek mi hayal mi herşey karışık🙄 stresten galiba 🤦🏽♀️ Kanala girmiş mi sizin bebek?
PnarSazakBulut Hannah canım sürekli başı basmış deyip duruyo ama bilmiyorum girmişmi oluyo soruyorum cvpta verimiyo
DilaraDefne Gece uyanmak için önce uyumak gerekiyordu sanırım 😪😪😪 bir haftadır uyku fln kalmadı bende de. Gece bekçisi gibi camın önünde oturuyorum napıyım... sonra birde sabah hazırlaaaan işe git😖 Pazartesi 37 olup izne başlıyoruz hayırlısıyla. Artık gerçekten zor gelmeye başladı.Son 15 gün de evde geçirelim bakalım onun tadı nasılmış. Allahın izniyle 18 gün sonra bayram sevinci gibi gelecek kızım hayatımıza 👪 Sağlık sebeplerinden kaynaklı planlı sezaryen olacaz. Ama hala genel anestezi mi epidural mi karar veremedim...
PnarSazakBulut DilaraDefne bende 1 hafta oldu canım izne çıkalı 36 haftada bıraktım artık alta olan baskıdan yürüyemiyodum ama ev aşırı sıkıcı yani ben iyiki 9 ay evde hamilelik yaşamamışım diyorum hiçbirşey yapasım gelmiyo ne temizlik ne yemek zorla yapıyorum
Hannah PnarSazakBulut başı basmış tabirini ilk kez duydum benim ki kanala girmiş ama ne kadar sonra Doğum oluyor hiç bişey demedi
Kagan_pasa2 PnarSazakBulut 17 benim de. Ve garip agrilarim var 2 gundur. Alt karin bolgem surekli agriyor iyice geriliyor ve aciyor. Sizde durumlar nasil acaba ????
BraAkayBulut PnarSazakBulut bizim de son 18 kızlar 🤗🤗 çok heyecanlıyım hem hemen doğsun istiyorum gemde korkuyorum ilk gebeliğim oğlum doğum pozisyonunda ama daha kanala girmemiş ne zaman girecek merak ediyorum 🤦🏻♀️