PnarSazakBulut çok güzel isim bence eşinle senin içine sinsin önemli olan gerisi boş bizede herkes arya da ne demek başka isim yok mu diyen çok oldu kendi çapında dalga gecende eşim her seferinde cevaplarını vererek susturdu 😍 ikinci isim olsun istiyordum Liva adı da çok güzel ama bu sene herkes iki isim koymuş 😊