Melikezturk ya ister istemez korkuyor insan çünkü Progestan kullanıyorum bende sadece akşamları risk var diye kese dışarında kanamam var büyürse düşüğe sebeb olabilir diye korkuyorum o yüzden pazartesi kontrolüm var idrar kültürü istedi doktorum onuda yaptıracağım inşallah kötü birşey çıkmaz hepimiz sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza 🙏🏻💜