Ben de ağrı sancı olmadan su gelince doktora gittim. Nişan ve su neredeyse bi an da geldi diyebilirim. Ama ilk doğum tabi ayırt edemedim. İdrar mı su mu diye. Çünkü hep bana şakır şakır gelen bir sudan bahsettiler. Ama benimkisi ince ince aktı öyle rahatsız etmeden. Doktoru aradım doğum başlamış dedi ama hastaneye gittiğimde baktık ki 1 cm açılmam bile yok kanal a da girmemiş o yüzden hemen sezeryana aldılar . Herşeyin bitmesi ise sanırım bi saati almıştır