ZynpKara madem öyle o hiç bi b.ka yaramayan erkek tarafının oğluyla evlisiniz, çok da şikayet etme lüksünüz yok diye düşünüyorum. Herkesi olduğu gibi kabullenirseniz, kendi huzurunuzun bozulmamasını sağlarsınız. Kafaya takmaya değmez, herkes aynı düşüncede olmuyor çünkü.