Pazartesi günü sabah doğumum olacak kaynanamgil hastaneye bile gelmeyecekmiş görümcemde belki geliriz ama belki diyor. Kendi ailem altın ve çicek yaptıracak, bebeğimin kıyafet ve banyo eşyalarını beşiğini ailem yaptı altın bile almasa olurdu. Abim evli oda altın yapacak Kaynanamgil henüz bisey yapmadılar, görümcem ve kaynım da henüz bisey yapmadılar yapacaklarınıda sanmıyorum 🙄🙄