balkizinbebegii Missfussyy benim de 19. Haftada daha göğüslerim çatladı alttan kıpkırmızı kan toplanmış gibi oldu 😮💨
S1907 Semanurq genelde oluşuyo gögse doğruda çıkabiliyor,doğumdan sonra 40 günde gidiyormuş doktorum öyle söyledi
Stuna Semanurq ilk hamileliğimde hemen olmuştu doğumdan kısa bi süre sonra geçti. 2.de hiç olmadı. Neye göre çıkıyor o çizgi hiç anlamadım valla😂
Bernnnaaaa Semanurq esmer tenliler de daha erken oluşuyor canım ben beyaz tenliyim 31.haftaya giricez çizgi yok esmer bir arkadaşım da 20.haftasında çıkmıştı
krdelen41 Semanurq 23 haftalığım kasıktan göbek deliğine kadar var ama çokta belli değil açıkcası rengi baya açık😂
shinemuu Semanurq Bende oldu. Doğumdan sonra da geçmedi. 6 ay sonra 2. Ye hamile kaldım hala duruyor. Öncekine göre daha silik gibi. Göbek deliğinin üstünde devam ediyor. Çok sinir bozucu ama alıştık birbirmize.🥲