Annesininportakali53 zayıf ve minyon tipli annelerimiz kac kg sunuz ve bebeleriniz kacinci haftada kac kg doğdu
Tiiffany Annesininportakali53 ilk oglum 3100 dogdu 40.haftada diger oglum 3985 dogdu 38.hafta Hepsinde 85 le doguma girmiştm
bilghrz Annesininportakali53 suan 48 kiloyum 6 haftalıgım minyon tipli oldugumu düşünüyorum bakalım kaçlarda doguma girecegim😊ama doktorda fazla alacagını zannetmem dedi ama istiyorum max kiloyu gormeye cnkü dahada yüksek kıloyu görmem gibi😀😀😀
Rumeysabas Annesininportakali53 50 kg ile hamile kaldım 60 kg ile doğuma girdim 36.haftada 2625 Gr sezeryanla doğum yaptım
sacmalamakizim Annesininportakali53 Kızım 39+5′de doğdu 3.300 gram doğdu şu an 14 aylık 10.400 gram yerinde boyu kilosu.
Annesininportakali53 Tiiffany ay ikisi arasında bayağı fark varmış bende bayağı minyon tipliyim doktor bebişte öyle dedi acaba bir ay içinde ne kadar kg alır diye bakıyorum tabi zamanında gelirse
asena0609 bilghrz 45 kiloyla hamile kaldım hayatım boyunca hiç 50 kilo bile olmamıştım 27. Haftadayım 55 kiloyum 🙄 umarım artık almam kilo 😅
eylulmomm @Annesininportakali53 38 kiloydum 53 kiloyla doğuma girdim bebeğim 39+3 te 3100 kilo doğdu canım şuanda 48 kiloyum
Annesininportakali53 eylulmomm kacinci haftada o kiloda doğdu canım bende 39 kilo ile hamile kaldım şuan 53 kiloyum 34. Haftadayim ama bebeğimin kilosu bir hafta geriden geliyor doktor aile minyon tipli o yüzden bebiste minyon olacak dedi acaba o civarda doğar mı diye düşünüyorum
Seydo54 Ilk gebeligim 54 kg kalmistim, 72yle dogurdum 3950, simdi 20 haftalik gebeyim 56yla hamile kaldim, şu an 60 kg bebegim kac kilo doğar bilemiorum, saglikla dogsunda 🤲💞
Annesininportakali53 Rumeysabas 36. Haftaya göre yine iyi doğmuş bende minyonum bebekte doktor minyon dedi korkuyorum erken doğarsa kuveze girme olursa diye
Tiiffany Annesininportakali53 evet ilkinde yediklerime hiç dikkat etmedim. Diğer oglumda özellike kasar peynir ve muz cok kg aldırdı. Her gun süt yumurta 2-3 tane yedim. Cok faydası oldu
Miinnakkk Annesininportakali53 bende minyon tipliyim canm 47 yle hamile kaldım doktorda bana aynısını demişti şu an 39+3 teyim 58 kiloyum ama bebegin kilosu toparlıyor haftası haftasını tutmuyor her türlü gelişiyor aklın kalmasın bende çok kafama takmıştım bunu 😇 bu hafta haftasına göre kilosu iyi dedi doktorum 3300 gr dı zaten eşimde bende zayıfız çok kilolu bi bebek beklemiyoruz
eylulmomm @Tiiffany valla canım hamile kalana kadar hiç kilo alan bir tip değildim çok yememe rağmen alamıyordum hamile kalınca 15 kilo aldım 5 i gitti 10 kilosu bana kaldı
Rumeysabas Annesininportakali53 bana da girebilir hazırlıklı olun dediler çok şükür bı sorun olmadı gelişim geriliği olduğu için erken doğdu karın çevresi 5 hafta gerideydi
Annesininportakali53 sacmalamakizim bende aşırı minyonum 33+4 te 1960 gram çıktı 1 hafta geriden geliyor herseyine baktı beslenme suyu vs. Herseyi çok iyi dedi sizin gibi minyon bir bebek olacak sadece dedi yada kafasını çok gömmüş aşağı baş geliş o yüzden tam olcememiste olabilirim dedi bende açıkçası olurda tam haftasında değilde erken gelirse zayıf doğar kuvez problemi yaşarsak diye korkuyorum
eylulmomm @Annesininportakali53 39+3 te canım valla bende zayıf bişey olur diye düşünüyordum ama kilosu iyi doğdu bana göre doğumuma 1 hafta kala doktor zayıf bir bebek en fazla 2700 doğar demişti bende 1 haftada muz çerez işte kaşar fln bol bol tükettim kilosu öyle oldu şuan kaç kilo bebeğin canim
Annesininportakali53 eylulmomm kuzum hergun 2 kase yoğurt 2 tane yumurta peynir 2 avuç kuruyemis (kayısı üzüm badem fındık kaju) maden suyu günde iki tane muz ballı, hergun yeşillik (salata) yani bunları hergun tüketmeme rağmen bu hafta ilk kez gerilik çıktı 1 hafta geri çıktı 33+4 te 1960 gram çıktı. Doktor iki kere baktı yanlış olmuş olabilirim baş geliş olduğu için kafasını çok gömmüş dedi iki kez olctu ama aynı çıktı kordon şu beslenme hiçbir problem yok gayet mükemmel dedi sadece minyon olacak dedi sağlıklı olsun yeter ama yani haftasında doğmaz erken doğarsa diye korku başladı bende rüyama giriyor
Annesininportakali53 Tiiffany kuzum günde 2 yumurta 2 avuç kuruyemis kaşar peyniri günde iki muz bir maden suyu hergun illa salata yeşillik şekerim olmadığı için meyve ve günde iki kase yoğurt bunları aksatmadan hergun tüketiyorum ona rağmen 33+4 te 1960 gram geldi bebeğim doktor sizin gibi minyon olacak yada ben tam ölemedim baş geliş olduğu için iyice gömmüş kafasını ama beslenme suyu kordonu herseyi mükemmel dedi bende olurda haftasından önce doğarsa zayıf olur kuveze girer mi diye kafaya takar oldum
sacmalamakizim Annesininportakali53 Doktorum da aynı şeyi bize söyledi sen mimyonsun dedi ne zayıf ne kilolu dedi bir de bende plasenta yaşlanması vardı yani çok iyi beslenemiyordu ama yine de iyi kilo da doğdu benimde 1 hafta gerideydi neredeyse ama sağlıklı şekilde doğdu Rabbim size de sağlıkla doğurmayı nasip etsin. 😊🌼
Annesininportakali53 Miinnakkk 3 kg yu geçsin içim rahat eder 33+4 te 1960 gram çıktı doktor baş geliş olduğu için kafasını çok gömmüş tam olcememis olabilir deyip iki kere olctu yine öyle çıktı yediklerimi de iki kat özen gösteriyorum doktor minyon olacak dedi sağlıklı olsun yeter ama olurda erken gelirse kuveze girme durumu olur diye korkuyorum 3 kg yu geçsin yeter
EdaGmk Annesininportakali53 küveze girmesi için solunum ve emme sorunu olması lazım. Bunlar normalse 2kg üstünü almıyolar genelde
Arzu_uu Annesininportakali53 27 haftalık hamileyim bebeğim 1500 kilo doktor bıraz fazla dedı ama bende ne kadar olur bilmıyorum 35 kadar hiç bırsey yemıyorum herseyi kesti resmen doktorum peynir ürünleri çok tüketen biriyim ondan dıye düşündüm şuan 74 kiloyum