Asfdg nisamom_ inşallah canım bende kimyasal yaşadım 2 kere oyuzden çok tedirgindim hergün test yaptım koyulaşcakmı diye 😄 çok şükür 5+4 olduk şeninde inşallah devamı gelir rabbim gönlüne göre versin 🥰
Elanurakgun20 nisamom_ benim bat 27 sabırsızlıkla bekliyorum şuan daha erken diye düşünüyorum bı kaç gün geçsin bende bakicam bu arada silik çizgi var pozitif görünüyor Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin🥰
nisamom_ Elanurakgun20 bende kaç defa yaptım canım hep negatifti bugün öyl bir deniyim dedim 5 dkka içinde böyl silik çizgi çıktı 🫣🤭
nisamom_ Asfdg bu ay ovülasyon kullandım bende canım takip ettim yumurtlamayı kaç gündür test yaptım hep negatifti şşaşırdım ikinci silik çıkınca batı bekliyimde kan verim yoksa üzülmek istemiyorum kimyassalar çok etkiledi beni 🥹