Merveberill teşekür ederim çok sevindim sizin adınıza, tekrar tekrar deniyorum sürekli bir kac kez tutturdum cok mutluyum inşAllah olucak, bende emzirebildiğim kadar emzirmeye calışıyorum sonra elektrikli pompa ile sağıp veriyorum ama işte cok nadir tutuyor ikimizde kan ter icinde kalıyoruz🙄 emzirme yastığı var ama onla sanki hic tutturamıyorum iki gündür onsuz denedim bir kac defa tutturdum ama öylede ellerim belim felan koptu 🙄 galiba benim en büyük problemim doğru pozisyonu bulmak, bir emzirme danışmanından destek alıcağım sanırım bende